7 padomi gudrākai biroja iekārtošanai

7 padomi gudrākai biroja iekārtošanai

Vai birojā ir pieaudzis darbinieku skaits, vai esat pārcēlušies uz citām telpām vai mainījuši darba stilu? Vai arī varbūt ir pienācis īstais brīdis atalgot sevi ar jaunām biroja mēbelēm? Lai arī kāds būtu iemesls ieviest pārmaiņas biroja interjerā, ir daži apsvērumi, kurus būtu vērts ņemt vērā, lai darbs ietu no rokas un darbinieki uz biroju nāktu ar prieku un strādātu ar pilnu atdevi. Šeit mēs esam uzskaitījuši septiņus vērtīgus padomus.

Šo padomu autori ir mūsu projektu pārdevēji Dāvids Hasels un Terēze Estbija (Zviedrija), kuri regulāri palīdz uzņēmumiem pārdomāti iekārtot telpas. Uzklausot un izanalizējot klientu vajadzības, viņi nonākuši pie risinājuma, kas dažkārt pārsteidz klientus.

- Mēs vēlamies, lai klienti būtu drosmīgi un jau tagad domātu par to, kādas vajadzības varētu rasties nākotnē, saka Terēze. Gudri iekārtotā birojā mēbeles pēc kāda laika var iegūt jaunu pielietojumu.

- Protams, ka mēs vienmēr vēlamies pārdot, atzīst Dāvids, bet mūsu svarīgākā vēlme ir radīt interjera dizaina risinājumus, kas palīdz mūsu klientiem izmantot savas telpas vislabākajā veidā.

Ja plānošanas procesā paturēsiet prātā šos padomus, iegūsiet daudz pārdomātāku darbavietu, kuru nākotnē būs vieglāk piemērot jaunām vajadzībām.

Biroja mēbeles ar ilgtermiņa vīziju

Nepērciet tāda paša veida biroja mēbeles, kādas jums jau ir. Domājiet citādi. Kas jums ir vajadzīgs šodien, un kas jums, iespējams, būs vajadzīgs rīt? Ja plānojat paplašināties, var gadīties, ka tajās pašās telpās būs jāatrod vieta papildu darbavietām. Tāpēc jābūt elastīgiem.

Rakstāmgaldi kompaktos izmēros

Izvietojot mazākus galdus, telpā atliek vairāk vietas citām biroja mēbelēm, piemēram, lai ierīkotu omulīgu zonu sēdēšanai. Turklāt, kompakta izmēra rakstāmgaldi ļaus iekārtot vairāk darbavietu.

Konferenču galdi

Iegādājoties konferenču galdu, nevajag vadīties pēc kopējā uzņēmuma darbinieku skaita. Galdam jābūt tik lielam, lai pie tā varētu sasēsties tik cilvēku, cik parasti piedalās jūsu sapulcēs. Jāņem vērā, ka konferenču galdu var izmantot ne tikai sapulcēm – pie tā var arī pusdienot, vai arī to var lietot kā papildu darbavietu.

Plaša pielietojuma biroja krēsli

Ja izvēlēsieties vienādus krēslus gan pusdienu telpai, gan konferenču zālei (un varbūt arī tādus pašus apmeklētāju krēslus), jums būs pēc stila un krāsas saskaņots komplekts, ja būs vajadzība sarīkot plašāku tikšanos ar klientiem. Tas būs praktisks un vizuāli pievilcīgs risinājums.

Biroja skapji, kas nodala telpu

Uzglabāšanas skapji ir ideāli telpas sadalītāji. Ja skapjiem ir bīdāmās durvis, tos var ērti atvērt pat ļoti mazās telpās, vienlaikus nodrošinot kārtību birojā. Skapjiem aizmugurē var pieskrūvēt akustiskos paneļus, tādējādi iegūstot stilīgu vizuālo akcentu un samazinot trokšņa līmeni telpā.

Vieta neformālām sapulcēm

Gudri iekārtojot biroju, jums varētu atrasties vieta omulīgas atpūtas zonas ierīkošanai. Šāda vieta būs ideāli piemērota neformālām sarunām vai patīkamām kafijas pauzēm ar kolēģiem.

Izvēlieties vienotu krāsu gammu

Ja tas ir iespējams – izvēlieties visam birojam mēbeles vienā krāsā un no viena un tā paša materiāla. Šādi mēbeles labi izskatīsies kopā, un tas būs praktisks risinājums, ja nākotnē vajadzēs mainīt iekārtojumu un kādu mēbeli pārvietot uz citu telpu.

Biroja mēbeles

Saņem AJ jaunumus savā e-pastā

Mēs Tev nosūtīsim informāciju par īpašajiem akcijas cenu piedāvājumiem, jaunākajām precēm un praktiskiem ieteikumiem telpu iekārtošanai!
Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei šeit!
Lūdzu uzgaidi...
*Nospiežot pogu Nosūtīt, apstiprinu, ka piekrītu privātuma politikai.