Sanāksmes hibrīda darba vidē. Mūsu padomi un ieteikumi..

Sanāksmes hibrīda darba vidē. Mūsu padomi un ieteikumi.

Viena no šobrīd izplatītākajām sanāksmju formām ir attālinātas sanāksmes, ko nodrošina dažādas digitālās platformas. Kādas ir attālināto un hibrīda darba vides sapulču priekšrocības un kā rīkoties, lai šādas sapulces noritētu bez aizķeršanās?
Attālinātas digitālās sapulces hibrīda darba režīmā sniedz lielas priekšrocības. Dalībnieki var pieslēgties praktiski no jebkuras vietas, telpas, kur pieejams internets. Sapulci iespējams ierakstīt, lai vēlāk nosūtītu dalībniekiem, kuri nevarēja piedalīties. Var ērti demonstrēt grafiskos materiālus. Taču ir arī dažādi izaicinājumi ar kuriem saskaramies. Piemēram, tehniskais risinājums.
Esam sagatavojuši īsu padomu un ieteikumu apkopojumu, kas palīdzēs labāk sagatavoties attālinātas sapulces veiksmīgai organizēšanai.

  1. Izveidojiet sanāksmes darba kārtību un nosūtiet to sanāksmes uzaicinājumā. Tādā veidā visi dalībnieki var labāk sagatavoties sapulcei.
  2. Sapulces sākumā savstarpēji iepazīstini visus klātesošos.
  3. Pirms sanāksmes pārliecinieties, ka tehnoloģija darbojas. Piemēram, vai ir jālejupielādē lietotne vai ir jābūt izveidotam lietotāja kontam, lai piedalītos sanāksmē? Vai darbojas skaņas un video uzstādījumi?
  4. Pirms sanāksmes sagatavojiet un saskaņojiet sapulces tematu plānu ar visiem dalībniekiem.   
  5. Lai visi sapulces dalībnieki varētu izteikties, paust savu viedokli un piedalīties diskusijā, ir nepieciešams sapulces moderators, kurš/a vada sapulces gaitu saskaņā ar iepriekš apstiprināto plānu.
  6. Izmanto čata funkciju, kurā dalībnieki var uzdot jautājumu un komentēt sarunu rakstiski, netraucējot runātāju.
  7. Ja plāno sapulci ierakstīt, informē par to visus sapulces dalībniekus pirms sapulces.
Ir ļoti svarīgi, lai korekti darbojas visi tehnoloģiskie risinājumi. Taču tikpat nozīmīgs faktors ir sapulces dalībnieku iespējas kvalitatīvi piedalīties sarunā, saņemt atbildes uz viņu jautājumiem un netraucēti komentēt svarīgās tēmas. Tādēļ ir jāatceras par sapulces plānu un komunikācijas vadlīnijām. Jau iepriekš informē visus sapulces dalībniekus par jautājumu un komentāru sadaļas laikiem un vietu sapulces plānā.

Neaizmirsti par pārtraukumu! Attālinātās sapulcēs ir vieglāk zaudēt dalībnieku uzmanību, tādēļ īsi pārtraukumi ik pēc 30 - 40 minūtēm ir lielisks veids, kā plānot sapulces atpūtas brīžus.

Saņem AJ jaunumus savā e-pastā

Mēs Tev nosūtīsim informāciju par īpašajiem akcijas cenu piedāvājumiem, jaunākajām precēm un praktiskiem ieteikumiem telpu iekārtošanai!
Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei šeit!
*Nospiežot pogu Nosūtīt, apstiprinu, ka piekrītu privātuma politikai.