Aktīvās klases koncepts Vammarskolan skolā Zviedrijā
Skolas sporta zāle
Skolas mēbeles

Aktīvā klase : četri galvenie elementi

  • Savstarpējās sadarbības apguve mācību laikā - skolēni apgūst mācību vielu strādājot kopā un palīdzot viens otram.
  • Tā kā mācīšanos ietekmē fiziskās kustības, daudzi uzdevumi tiek veikti stāvus un/vai ejot.
  • Iespēja mainīt savu darba pozīciju un pārvietoties telpā palīdz skolēniem labāk koncentrēties uz uzdevumu. To papildina "smadzeņu pārtraukumi", īsi pārtraukumi, kas piesātina smadzenes un paaugstina enerģijas līmeni.
  • Kad skolēni ācību procesa laikā izmanto tāfeles, skolotājam ir vieglāk redzēt, kuram no viņiem ir nepieciešama palīdzība.

Uzzini vairāk par aktīvās klases aprīkojumu šeit

Projekts "Pulss" ­– kā tas darbojas

Visiem vidusskolēniem trīs dienas nedēļā tiek nodrošinātas papildu fiziskās aktivitātes mācību laikā (papildus parastajām sporta nodarbību stundām). Lai iegūtu visaptverošu efektu, skolēniem vismaz 20 minūtes jādarbojas ar 70% no maksimālā sirdsdarbības ātruma. Treniņi notiek dažādos veidos: izmantojot komandu sporta veidus vai individuāli ar airēšanas trenažieri, velotrenažieri, skrejceliņiem utt.

Projektu uzsāka Mats Nālboms, Daniels Hermansons, Daniels Kristofersons un Maiks Andersons pēc tam, kad bija dzirdējuši kādu neirozinātnieku runājam par mācīšanos un saistību starp palielinātu fizisko aktivitāti un labākiem mācību rezultātiem. Kvartetu, cita starpā, iedvesmoja Hārvardas profesora Džona Reitija grāmata "S.P.A.R.K." un praktiski piemēri no Naperville Central High Čikāgā.

Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē

Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.
Lūdzu, uzgaidi...
*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.