Kā ieviest kārtību birojā?

Kā ieviest kārtību birojā?

Jebkuru haotisku biroju ir iespējams padarīt pievilcīgu un organizētu, liekot lietā kripatiņu plānošanas un pārdomātus interjera dizaina risinājumus. Ar veiksmīgi organizētu mantu uzglabāšanas sistēmu, tu ne tikai padarīsi sava biroja mikrovidi patīkāmāku, bet arī nodrošināsi, ka viss nepieciešamais vienmēr ir rokas stiepiena attālumā. Seko mūsu padomiem, lai izvairītos no nebeidzamiem vadu mudžekļiem un mūždien aizkrautiem darba galdiem. 
Metāla plaukti birojam

Izmanto pareizās mantu uzglabāšanas mēbeles

Biroja plaukti ir laba izvēle mapju un citu materiālu uzglabāšanai, ja tiem nepieciešams nodrošināt vieglu pieeja. Izmantojot atvērto plauktu sistēmas, varēsi viegli pārredzēt tajās uzglabāto saturu, un jebkurā brīdī atrast sev nepieciešamo. Izvēlies sekcijas ar regulējamiem plauktiem, lai jebkurā brīdī varētu piemērot distanci starp tajās novietotajiem objektiem.

Biroja skapji ļaus tev droši noglabāt sensitīva rakstura materiālus un regulāri izmantotus biroja piederumus. Izvēlies kabinetu ar slēdzamiem nodalījumiem, ja plāno uzglabāt konfidenciāla rakstura informāciju vai vērtspapīrus.

Atvilktņu bloki ir lieliski piemēroti dokumentu un citu nelielu priekšmetu uzglabāšanai. Novieto to zem galda, lai ietaupītu telpu, vai izvelies augstāku variāciju, ko var izmantot kā papildus darba virsmu. Atvilktņu bloki uz riteņiem ir labs risinājums, ja ikdienā bieži rodas nepieciešamība pārvietot mēbeles.

Atvilktņu skapji jeb kumodes ir vēl viens klasisks risinājums, kas sevī apvieno gan estētiskās, gan praktiskās kvalitātes. Tipiski lielais atvilktņu skaits ļaus viegli organizēt darba piederumus. Izmantojot speciālus leiblus, vienmēr zināsi, kas atrodas katrā atvilktnē.

Uzglabā mantas praktiski un ergonomiski

Kārtīgi pārdomā, kur vajadzētu atrasties katram priekšmetam, un kā organizēt telpas kopainu. Piederumiem, kurus ikdienā izmanto regulāri, vajadzētu palikt viegli pieejamiem. Grupē priekšmetus pēc to lietojuma, un uzglabā tos vienuviet. Tādā veidā vienmēr spēsi ātri sameklēt sev nepieciešamo.

Dokumentu šķirošanas blokus var tikt lietoti dažādiem mērķiem, kā piemēram pasta šķirošanai, izprintētajiem materiāliem un aktuālo darba dokumentu uzglabāšanai.

Uzglabāšanas kastes ir lieliski piemērotas lietām, kuras netiek izmantotas regulāri. Vienota stila un krāsu kastes telpai piešķirs tīrības un kārtības sajūtu. Ikdienā tās var izvietot uz plauktiem un marķēt ar deskriptīviem leibliem.

Dokumentu kastes palīdzes organizēt brošūras, avīzes un veidlapas. Izmantojot žurnālu turētajus, izvairīsies no aizkrautiem galdiem un pārpildītiem plauktiem.

Uzlīmju printeris ir parocīgs instruments ātrai uzglabāšanas vienību marķēšanai. Izvieto saturu aprakstošas etiķetes uz kastēm, konteineriem un mapēm, lai vienmēr būtu drošs par to saturu.

Failu skapji ir neaizvietojams biroja elements, ja ikdienā darbojies ar lielu daudzumu dokumentu un veidlapu. Ja izmanto failu organizētāju ar izņemamiem nodalījumiem, vari to viegli pārvietot uz savu biroja galdu, un novietot atpakaļ beidzot darbu. Izvēlies failu organizētāju ar slēdzamiem nodalījumiem, ja plāno uzglabāt sensitīva rakstura dokumentus. Paturi prātā, ka ir pieejami arī ugunsdroši failu skapji.
atkritumu tvertne zem augstumā regulējama galda

Organizē biroja galdu

Galda starpsiena palīdzēs galda virsmu uzturēt pēc iespējas brīvāku. Pievienojamo sienu vari personalizēt ar pakaramajiem, plauktiem, un apgaismes elementiem. Izmantojot pie sienas stiprināmu monitora turētāju, varēsi ietaupīt vēl vairāk vietas uz darba galda virsmas.

Kabeļu turētāji paslēps kabeļus skatam, izmantojot kabeļu turētājus, kabeļu grozus un tuneļus caur kuriem tos nemanānami novirzīt līdz kontaktligzdai. Kabeļu turētājus vari izmantot arī mobīlo ierīču lādētājiem un austiņām. Izvēloties pašlīmējošos kabeļu turētājus, varēsi tos viegli izvietot, kur vien nepieciešams.

Rakstāmgalda atvilktne turpat zem biroja galda virsmas ir lielisks, vietu ekonomējošs risinājums regulārā lietošanā esošu priekšmetu uzglabāšanai.

Dokumentu organizatori palīdz organizēt ienākošās un izejošās vēstules un dokumentus.

Paliktnis rakstāmpiederumiem ar vairākiem nodalījumiem priekš neliela izmēra rakstāmpiedrumiem ir klasisks un efektīvs risinājums gudrai darba galda organizēšanai.
sieviete atver biroja skapi

Paradumi kārtības uzturēšanai

Ja gadījumā dali biroja telpas ar citiem darbiniekiem, ir vērts kopīgi apsvērt dažādus paradumus un metodes kārtības uzturēšani. Vienojaties par kopīgā izmantošanā esošu priekšmetu uzglabāšanu - kur un kā tos labāk noglabāt. Tas aiztaupīs pārpratumus nākotnē un ļaus ieekonomēt laiku. Kopīgiem spēkiem biroja kārtības uzturēšana padosies daudz vieglāk.
Vienojaties par ikgadēju “kārtības dienu”, kuras ietvaros izšķirosiet mantas, lai atbrīvotos no nevajadzīgiem priekšmetiem. Laika gaitā mantu uzglabāšanas nepieciešamības var mainīties, pieprasot jaunus, efektīvākus risinājumus. Dalieties ar padomiem un idejām, lai ātrāk nonāktu pie šiem risinājumiem.
Iedibini jaunu paradumu vienmēr nolikt vietā priekšmetu, kad esi beidzis ar to strādāt. Priekšmeti, vienalga vai tie būtu kancelejas piederumi vai dokumenti, mēdz uzkrāties un pazust, ja tie savlaicīgi netiek novietoti atpakaļ. Veselīgi paradumi ir svarīga organizēta biroja sastāvdaļa.
Uzturi savu darba vietu tīru. Aizkrauts un nevīžīgs biroja galds var atstāt sliktu iespaidu uz biroja viesiem.



Kā izvelēties pareizo biroja plauktu?

Saistītie produkti

BUJ

Sakārtota mantu uzglabāšanas sistēma un uzglabājošo vienību marķēšana palīdzēs izveidot mājas biroju efektīvam darbam. Izvēlies augstus, vertikālos plauktus ar lielu kapacitāti, novietojot visretāk izmantotos priekšmetus tuvāk augšai.
Izmanto galda organizatoru rakstāmpiederumu uzglabāšanai, kamēr aktuāliem dokumentiem lieto speciāli paredzētu dokumentu organizatoru. Paslēp kabeļus, liekot lietā kabeļu turētajus.
Plānojot biroja diazinu, fokusējies uz saprotamu un pārskatāmu mantu uzglabāšanas sistēmu. Tā padarīs darba ikdienu vienkāršāku gan tev, gan taviem kolēģiem.
Atvērta tipa plaukti padara tajos noglabātos materiālus viegli pārredzamus un pieejamus. Tikmēr kabineta izmantošana palīdzēs birojam izskatīties tīram un organizētam gadījumā, ja ikdienā nepieciešams uzglabāt lielu daudzumu galda piederumu.