Kā ieviest kārtību birojā?

Kā ieviest kārtību birojā?

Jebkuru haotisku biroju ir iespējams padarīt pievilcīgu un organizētu, liekot lietā kripatiņu plānošanas un pārdomātus interjera dizaina risinājumus. Ar veiksmīgi organizētu mantu uzglabāšanas sistēmu, tu ne tikai padarīsi sava biroja mikrovidi patīkāmāku, bet arī nodrošināsi, ka viss nepieciešamais vienmēr ir rokas stiepiena attālumā. Seko mūsu padomiem, lai izvairītos no nebeidzamiem vadu mudžekļiem un mūždien aizkrautiem darba galdiem. 
Metāla plaukti birojam
atkritumu tvertne zem augstumā regulējama galda
biroja skapis
Skapis MODULUS XL
kabeļu un vadu kaste rakstāmgaldam
Kabeļu un vadu kaste
39.-€
sieviete atver biroja skapi

Saistītie produkti

BUJ

Sakārtota mantu uzglabāšanas sistēma un uzglabājošo vienību marķēšana palīdzēs izveidot mājas biroju efektīvam darbam. Izvēlies augstus, vertikālos plauktus ar lielu kapacitāti, novietojot visretāk izmantotos priekšmetus tuvāk augšai.
Izmanto galda organizatoru rakstāmpiederumu uzglabāšanai, kamēr aktuāliem dokumentiem lieto speciāli paredzētu dokumentu organizatoru. Paslēp kabeļus, liekot lietā kabeļu turētajus.
Plānojot biroja diazinu, fokusējies uz saprotamu un pārskatāmu mantu uzglabāšanas sistēmu. Tā padarīs darba ikdienu vienkāršāku gan tev, gan taviem kolēģiem.
Atvērta tipa plaukti padara tajos noglabātos materiālus viegli pārredzamus un pieejamus. Tikmēr kabineta izmantošana palīdzēs birojam izskatīties tīram un organizētam gadījumā, ja ikdienā nepieciešams uzglabāt lielu daudzumu galda piederumu.