Kā veidot mūsdienīgu biroju

Padomi! Kā veidot mūsdienīgu biroju

Vai birojā ir pieaudzis darbinieku skaits, esat pārcēlušies vai mainījuši savu darba stilu? Vai arī vienkārši ir pienācis laiks palutināt sevi ar jaunām mēbelēm? Neatkarīgi no iemesla, nomainot biroja mēbeles, jāpatur prātā dažas lietas, lai radītu efektīvu plūsmu un vidi, kurā darbinieki jūtas komfortabli un vēlas tajā atrasties. Mēs šeit uzskaitījām septiņas no šīm lietām.
Padomus sniedz mūsu projektu menedžeri Deivids Hasels (David Hassel) un Terēze Ostbija (Therese Östby), kuri ikdienā palīdz uzņēmumiem iekārtot savus birojus nedaudz gudrāk. Uzklausījuši un analizējuši klienta vajadzības, viņi izstrādā risinājumu, kas reizēm pārsteidz pašus klientus.
– Mēs gribam panākt, lai klienti padomā un ierauga arī nākotnes vajadzības, saka Terēze. Gudri iekārtotā birojā mēbele laika gaitā var iegūt jaunu pielietojumu.
– Protams, mēs gribam pārdot, teic Dāvids, tomēr galvenais ir radīt interjera dizaina risinājumus, kas palīdz klientiem maksimāli izmantot pieejamo telpu.

Ieteikumi gudrāk mēbelētam birojam

  • Atsakies no milzu rakstāmgaldiem. Mazākas galda virsmas var atbrīvot vietu citām lietām, piemēram, omulīgai sēdvietai. Turklāt mazāki galdi ļauj vienā telpā ietilpināt vairāk darbstaciju.
  • Biežāk izmanto konferenču galdu. Neļauj darbinieku skaitam noteikt konferenču galda lielumu. Izvēlies galdu, pamatojoties uz to cilvēku skaitu, kuri parasti piedalās sapulcēs. Konferenču galdu var izmantot ne tikai sapulcēm - tas noder piemēram, kā pusdienu galds un/vai kā papildu darbstacija.
  • Vairākās telpās izmanto vienādus krēslus. Izvēloties viena veida krēslu gan pusdienu telpai, gan konferenču telpai (un, iespējams, arī kā apmeklētāju krēslu darbiniekiem), tev būs vienots komplekts lielajai sapulcei ar klientiem. Praktiski un moderni.
  • Nodali telpu ar uzglabāšanai paredzētām mēbelēm. Skapji un plaukti teicami noder kā telpas dalītāji. Ja tām ir bīdāmās durvis, tās var atvērt pat tad, ja telpa ir ierobežota, savukārt mapes un papīra kaudzes ir paslēptas. Aizmugurē piestiprinot skaņas absorbētāju, bez maksas saņem arī modernu „sienu” un skaņas izolāciju. Ja izvēlies mēbeles uzglabāšanai no kādas sērijas, vari kombinēt dažāda augstuma skapjus un plauktus un veidot vienota stila iekārtojumu.
  • Atbrīvo vietu neformālām sanāksmēm. Iekārtojot gudri, iespējams, varēsi ievietot sēdvietu grupu tieši pa vidu rakstāmgaldiem. Tā ir lieliski piemērota neformālām sanāksmēm un patīkamām kafijas pauzēm.
  • Izvēlies vienotu krāsu paleti. Ja iespējams, ierobežo to līdz vienam koka veidam un vienam krāsu tonim. Tas izskatās labi šodien un būs praktiski nākotnē, kad radīsies vajadzība pārkārot biroju un pārvietot mēbeles no vienas telpas uz citu.
  • Investē labos biroja krēslos. Viena mēbele, attiecībā uz kuru nekad nevajadzētu pieļaut kompromisus, ir biroja krēsli. Nepareiza sēdvieta rada daudzas problēmas, tāpēc ir svarīgi, lai krēsli palīdzētu darbiniekiem, sēdēt pariezi. Ergonomiskas aktīvās sēdmēbeles var būt izšķirošas, runājot par darbinieku veselību, kā arī sniegumu.
  • Ēdamzāles nozīmīgums. Darbinieku apmierinātība noteikti palielināsies, ja būs pieejams ledusskapis/saldētava, mikroviļņu krāsns, labs kafijas automāts un patīkamas mēbeles, kur pakavēties pārtraukumos. Padomā par pielāgojamību un izveido daudzfunkcionālu telpu.
  • Koncentrējies uz apgaismojumu. Tikai nedaudzas lietas ir svarīgākas mūsu labklājībai par piekļuvi dabiskajam apgaismojumam. Labs apgaismojums arī samazina elektrības izmaksas. Tāpēc, iekārtojot telpu, padomā par to, kā krīt gaisma. Mēģini novietot lielāko daļu darbstaciju pēc iespējas tuvāk logiem.
  • Samazini trokšņa līmeni. Atvērta plānojuma birojā bieži vien ir augsts trokšņa līmenis, ko var viegli novērst ar starpsienām. Galdu starpsienas ir labs risinājums par pieejamu cenu, jo tas ne tikai pasargā no nevēlama trokšņa, bet arī nodrošina zināmu privātumu.
  • Padomā par kvalitāti un produktu garantiju. Izvēloties mēbeles, domā ilgtermiņā. Iepirkties pie labi pazīstama piegādātāja, kas piedāvā produktu garantijas, sākotnēji izmaksā dārgāk, taču, ja tas atbilst tavam budžetam, nekavējies. Investējot kvalitātē, tiksi pasargāts no problēmām nākotnē, un ilgtermiņā tas ir visekonomiskākais variants.
  • Viss no viena piegādātāja. Ja pasūtījums ir lielāks, daudzi mēbeļu ražošanas uzņēmumi piedāvā labākus noteikumus. Tāpēc, iespējams, atmaksāsies iegādāties visas biroja mēbeles vienā vietā. Piegādātājs, kas apzinās tava budžeta griestus, var arī ieteikt interjera un produktu alternatīvas, par kurām neesi iedomājies pats.

Kopsavilkums

Blogā sniegti padomi, kā gudri iekārtot biroju. Izvēloties viena veida mēbeles, kļūst vieglāk pārkārtot biroju, ja vajadzības mainās. Kvalitatīvas, visos laikos aktuālas mēbeles nozīmē, ka vienu un to pašu interjeru var uzturēt ilgstoši. Izmanto telpu priekšrocības un domā ilgtermiņā. Izmanto pieejamās dienas gaismas priekšrocības un dekorēšanai izmanto skaņas absorbētājus, lai samazinātu trokšņa līmeni.

Jautā padomu mūsu interjera dizaina ekspertiem!

Ja Tev nepieciešama palīdzība telpu interjera izveidē, piemērotāko risinājumu izvēlē vai vēlies uzzināt vairāk par mūsu produktu sniegtajām priekšrocībām, sazinies ar AJ Produkti interjera projektu komandu un mēs ar prieku Tev palīdzēsim.
Organizācijas veids
Raksti ziņu šeitPielikums
Noklikšķinot uz Nosūtīt, es apstiprinu, ka piekrītu privātuma politikai

Du kanske också gillar

Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē

Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.
Lūdzu, uzgaidi...

*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.